Saturday, December 1, 2012

Aku seorang mak guard.

Aku bukan sekadar peneman suamiku, tp juga mak guard yg garang....hahaha
Hari ni hari kedua selepas suamiku operate slipped disc. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Suamiku memang kuat semangat. Memang jenis tahan sakit.
Semalam dia dah mula tunjuk hero. Nak berjalan pegi toilet...aku ye ye lah pimpin dia tapi bukan main laju dia jalan! Weiii...taulah tuan Dr. Jamal Azmi tu insert spring dlm tulang belakang tu...helah nk gangnam style pulak dia!
Uiittt...ngeri mak...mmg kena bebel dgn mak guard sorv ni kan...dia selamba abis....
Okay bang. Cakapku tak laku. Aku diam2 keluar bilik cari nurse...cite kedegilan suamiku...mintak nurse report kat doctor....hahahaaaa....
Immediately tak lama lepas tu Dr. Jamal dtg....haaaa....amik kau kena perli dgn doctor...."mcmni dah boleh lari dah ni...dah blh balik la ni...."...
Aku menyampuk ckp "doctor rotan je lah dia ni...degil nak move around" hahaha....tambah ajinomoto bagai...kah3
Ok then doctor bagi korset utk suamiku pakai.... Dr. Jamal siap ckp kat aku "lepas ni Malek lagi ramping dr you" errkk...gulppp... @@
Ok now dia dah mendengar kata sikit awek dia ni haa....lgpun ubat tahan sakit dh kurang...makanya lagak macho nk jadi hero juga berkurang....hahahaa... ;p

No comments:

Post a Comment