Monday, April 13, 2009

Nabil dinobatkan Bintang Paling Popular ABPBH 2008

CeritEra



Ramalanku benar belaka..! Sudah gaharu cendana pula, 1 Malaya dah tahu Nabil tiada tandingannya!


Yah..yah...yah... Nabil pojaanku & anak2 berjaya menggondol trofi Bintang Paling Popular ABPBH 2008.. Kau memanga layak la Nabil..! Hebat bcoz dpt singkirkan si Mawi tuh...





Saya dah kata, nabil @bambil memang berbakat.,.. lu fikirla sendiri... baru setahun jagung tuh... offfer jadi pengacara tak renti2... mahsyuk beb..! Pondok... pondok...comel kan? Nanti adik Nabil bwklah kami sekeluarga ronda2 naik Nissan Sylphy tu yek... heh!

Ekin jangan nangis yek tahun ni abang Mawi kau tak dapat bagi set Rafflesia kat kau.... hikhikhik..

Irma, kau jangan over hepi yek... Nabil sure bagi set Rafflesia tu kat omak dio... ahaks

Dah saya pangkah dia, slogan puji dia melambung, harapnya hadiah pembaca bertuah tu jatuh ke tangan saya la pulak.... huhuhu...


Artis lain jangan jeles ye... Nabil menang 3 trofi tu.... tengok list ni... (ihsan B.Harian..).. .cayalah Nabil..! Keep up!



p/s: Saya tumpang gumbira gak Faizal Ismail & Fara Fauzana menang gak...! Caiyok caiyok


2 comments:

  1. NABIL!!!
    pakwe aku..
    ahakz..
    ummi...
    nmpk x nabil peluk irma..nseb dy xsngje..
    jeles glew wafa time 2..
    wakaka...

    ReplyDelete
  2. dia terpeluk lah... irma tu mcm tumpang glemer nabil je.. ihikhik

    ReplyDelete